Centra Kompetencyjne ASTEK Polska – co to?

Centrum Kompetencyjne to wyspecjalizowana komórka złożona z ekspertów ASTEK Polska, która dostarcza klientom wiedzę ekspercką z obszaru IT oraz najwyższej jakości usługi consultingu IT. Powołując do życia Centra Kompetencyjne chcieliśmy zapewnić klientom szeroki wachlarz usług poparty eksperckim doradztwem. Dziś, dzięki ich funkcjonowaniu, możliwe jest wsparcie klienta w trafnym doborze nie tylko rozwiązań IT, ale także metodyk i technologii dla planowanych wdrożeń. Tego rodzaju jednostki, łącząc technologie z biznesem, dostarczają odpowiednie usługi i innowacyjne rozwiązania IT.

Centra Kompetencyjne ASTEK Polska – zakres usług

Advanced Data Analytics

Pomoc organizacjom w przeprowadzaniu ich biznesu do chmury.

WięcejButton icon

Business Analysis & User Experience

Kompetencje z zakresu projektowania doświadczenia użytkownika (UX), grafiki, ergonomii rozwiązań (UI & Usability), analizy biznesowej oraz systemowej (BA).

WięcejButton icon

Delivery Management

Realizacja usług zaawansowanych – projektów i Managed Services. Zespół specjalistów ze znaczącym doświadczeniem w różnych modelach realizacji usług.

WięcejButton icon

Software Development

Zespół konsultantów o kompetencjach z rozwoju oprogramowania. Tworzenie rozwiązań IT z obszarów aplikacji webowych, desktop oraz mobile.

WięcejButton icon

Software Quality Assurance

Zespół konsultantów odpowiedzialnych za procesy testowania i zapewniania jakości w wielu różnych wymiarach, technologiach oraz sposobach realizacji.

WięcejButton icon

MS, Admin & Security

Technologie Microsoft w ASTEK Polska. Działalność w obszarach, gdzie technologie Microsoft są istotne dla naszych klientów.

WięcejButton icon

Usługi IT w bankowości

Wsparcie klientów (instytucje finansowe) – praca bezpośrednio u klientów, jak i świadczenie usług rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.

WięcejButton icon

Engineering

Realizacja usług i projektów m.in. dla sektora motoryzacyjnego, kolejowego oraz oil&gas. Szkolenia dla naszych konsultantów zwiększające kompetencje.

WięcejButton icon

ERP

Monitorowanie procesów biznesowych, wspieranie System i Component Ownerów w pracy operacyjnej i projektowej, bezpieczeństwo systemów finansowych.

WięcejButton icon

Centrum Kompetencyjne – consulting IT na najwyższym poziomie

Dzięki temu, że pracujemy w ramach Centrów Kompetencyjnych, możemy zaoferować liczne korzyści pracownikom i klientom. Znajdziesz wśród nich przede wszystkim: wysoki poziom wiedzy specjalistycznej, wymianę kompetencji, dostęp do najlepszych praktyk i budowę społeczności wokół nich.

Szeroki wachlarz usług

Pracujemy na różnorodnych projektach wykorzystując najnowocześniejsze technologie.

Trafny dobór

Realizujemy projekty dla liderów w swoich branżach.

Działanie na najwyższym poziomie

Przykładamy szczególną wagę do jakości i terminowości.

Ekspercka wiedza

Jesteśmy profesjonalistami w wielu obszarach i technologiach.

Usługi zaawansowane

Zapewniamy wszechstronne wsparcie oraz wiedzę technologiczną z wykorzystaniem rozwiązań niszowych oraz usług zaawansowanych.

Centrum Kompetencyjne ASTEK Polska – z kim pracujemy?

Mamy przyjemność pracować z największymi i najbardziej cenionymi firmami w Polsce i na świecie. Nasi klienci doceniają nasz profesjonalizm, szybkość działania i elastyczność w pracy projektowej. To z kolei pozwala nam dostarczać niezawodne rozwiązania przygotowane przez wyspecjalizowany zespół ASTEK Polska.

Nasi klienci - logotypy
Nasi klienci logotypy

Korzyści dla konsultanta

Praca w ramach Centrów Kompetencyjnych to szereg zalet dla pracowników i klientów – wysoki
poziom wiedzy specjalistycznej, wymiana kompetencji, budowa społeczności i dostęp do
najlepszych praktyk.

Rozwój kompetencji

Szkolenia i treningi

Akademie juniorów

Budowanie społeczności

Wymiana wiedzy

Dział Resource Management

Działu Resource Management w ASTEK Polska został powołany w celu zmniejszenia rotacji w zespołach oraz zwiększenia zadowolenia z pracy znajdujących się w nich specjalistów IT. Dla usystematyzowania i lepszej wymiany informacji Dział Resource Management opiekuje się konsultantami IT zgodnie z podziałem na Centra Kompetencyjne ASTEK Polska. Do zadań Resource Management należy:

Stabilność

Zmniejszenie rotacji w zespołach IT

Pewność

Zwiększenie poczucie stabilności zatrudnienia konsultantów IT

Jakość

Wspieranie działu Sales w utrzymanie wysokiej jakości oferowanych usług dla klientów ASTEK Polska

Rozwój

Wspieranie konsultantów ASTEK Polska w ich ścieżce kariery i rozwoju kompetencji

Satysfakcja

Zwiększenie poziomu satysfakcji konsultantów IT z pracy w ASTEK Polska

Zostaw swoje CV

Dołącz do zespołu ekspertów!

    Skontaktuj się z nami

    Masz dodatkowe pytania? Chcesz otrzymać ofertę?
    Zachęcamy do kontaktu!

    img





      Informacja na temat przetwarzania danych osobowych.